Урок № 19 Розв'язування задач. Самостійна робота з теми нерівномірний рух


Тема уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота

Мета уроку: Закріпити розуміння прямолінійного рівномірного руху, швидкості. Навчити розв’язувати типові задачі, навчитись вимірювати швидкість тіла при прямолінійному  рівномірному русі, виховувати вміння працювати в групах
Обладнання: рухома модель дитячого автомобіля, дерев’яна дощечка, штатив з муфтою і лапкою, лінійка, секундомір.
Тип уроку:  урок контролю й оцінювання знань





Хід уроку :
      I.      Організаційний момент
Привітання, перевірка присутніх, перевірка виконання домашньої задачі.

Завдання для самостійної роботи «Середня швидкість»
Початковий рівень
1. Виберіть правильну відповідь. Автомобіль проїхав 60 км за 1 год, а потім ще 240 км за 5 год. Яка середня швидкість на всьому шляху?
А 40 км/год
Б 50 км/год
В 150 км/год
2. Виберіть правильну відповідь. Пішохід годину йшов зі швидкістю 4 км/год, а потім годину їхав на велосипеді зі швидкістю 16 км/год. Яка середня швидкість на всьому шляху?
А 8 км/год
Б 10 км/год
В 20 км/год
Середній рівень
1. На рисунку зображений графік залежності шляхи від часу для деякого тіла. Визначте середню швидкість тіла на всьому шляху. Якою була б середня швидкість цього тіла, якби воно рухалося увесь час?

2. Турист за 25 хв пройшов 1,2 км, потім півгодини відпочивав, а потім пробіг ще 800 м за 5 хв. Якою була його середня швидкість на всьому шляху? Якою була б його середня швидкість, якби він не відпочивав?
Достатній рівень
1. Поїзд рухався на підйомі із середньою швидкістю 60 км/год, а на спуску його середня швидкість склала 100 км/год. Визначте середню швидкість на всій ділянці шляху, якщо врахувати, що спуск удвічі довший, ніж підйом.
2. Першу половину шляху автомобіль ішов зі швидкістю, у 8 разів більшою, ніж другу. Середня швидкість автомобіля на всьому шляху дорівнює 16 км/год. Визначте швидкість автомобіля на другій половині шляху.
Високий рівень
1. Мандрівник дві години їхав на велосипеді, а потім велосипед зламався, і мандрівник шість годин йшов пішки. Якою булла його середня швидкість, якщо їхав він утричі швидше, ніж
ішов, а йшов зі швидкістю 4 км/год?
2. Мандрівник їхав спочатку на коні, а потім на віслюкові. Яку частину шляху і яку частину всього часу руху він їхав на коні, якщо середня швидкість мандрівника виявилася рівною 12 км/год, швидкість їзди на коні 30 км/год, а на віслюкові — 6 км/год?

   II.      Підсумки уроку
III.      Домашнє завдання





Буду радий бачити Ваші побажання та запитання в коментарях.

Немає коментарів:

Дописати коментар