Урок № 42 Контрольна робота Взаємодія тіл

Тема уроку: Контрольна робота Взаємодія тіл

Мета уроку: Виявити рівень сформованості знань з даної теми: називати види сил, способи їх вимірювання, одиниці сил, наводити приклади взаємодії тіл, прояву інерції, застосування важелів, закон Гука, сила тертя, розрізняти вагу і масу тіла.
Обладнання: картки з завданнями, презентація, інтерактивна дошка
Тип уроку: контроль та оцінювання навчальних досягнень



Теорії, гіпотези,
Закони й постулати
Для того й відкривалися,
Щоб їх застосувати.


Хід уроку :
      I.      Організаційний момент
Привітання, перевірка присутніх
   II.      Мотивація навчальної діяльності
А що було, якби зникло тертя?
Учні висловлюють свої міркування.
Повідомлення теми і мети уроку
III.      Перевірка знань учнів
І Варіант
1. Маса – це...
                            а) сила, що діє на тіло;
                            б) міра інертності;
                            в) густина тіла;
                            г) міра зміни швидкості тіла;
                            д) вага тіла;
2. Сила тертя не залежить від …
                   а) роду матеріалу.
                   б) властивостей стичних поверхонь.
                   в) площі стичних поверхонь.
                   г) коефіцієнту тяжіння.
3. Встановити відповідність
                            а) 1 Н                   1 одиниця маси
                            б) 1 кг        2  одиниця об’єму
                            в) 1 м3          3 одиниця ваги
42 .     Чому дорівнює сила тяжіння, що діє на Землі на тіло масою 800 г?

52.    Чому коли вибивають килим, пил вилітає з нього?
         Яке це явище, пояснити?

62.    Якщо розтягнути пужину силою 120Н, вона видовжиться на 4 см. На скільки стиснеться пружина під дією сили 90Н?

73.    Три сили прикладені вздовж однієї прямої. Залежно від напрямку їх рівнодійна може дорівнювати 1Н; 2Н; 3Н; 4Н. Чому дорівнює кожна з цих сил?

ІІ Варіант

1. Сила тертя не залежить від …
                   а) роду матеріалу.
                   б) властивостей стичних поверхонь.
                   в) площі стичних поверхонь.
                   г) коефіцієнту тяжіння.
2. Вагою називають силу, з якою тіло...
                а) діє на інше тіло;
                б) розтягує підвіс;
                в) діє на опору або підвіс;
                г) притягується до Землі.
3.Яким приладом вимірюють силу?
                а) терезами;
                б) важилем;
                в) динамометром;
                г) важилем і динамометром.
42.              Обчислити вагу тіла масою 10кг.
52. Визначити массу тигра, якщо на нього діє  сила тяжіння 2, 5 КН.

62. Гумка розтяглась на 5 см під дією сили 4Н. На скільки вона розтягнеться під дією сили 11Н?

73. Гранітна плита має розміри 3м*1м*0,5м. Визначити силу тяжіння, що діє на неї.

ІІІ Варіант
      1. Маса – це …      
                   а)  сила, що діє на тіло.
                   б)  міра інертності тіла.
                   в)  міра зміни швидкості тіла.
                   г)  вага тіла.
2. Якими літерами позначають силу та масу?
          1 S; m
          2 m; P
          3 m; F
          4 F; P
          5 m; l
      3. З якою силою Земля притягує учня масою 40кг?


42. Штангіст масою 95 кл підняв у ривку штангу вагою 1300Н. Чому дорівнює сила тяжіння, що діє на штангіста разом із штангою. Графічно вказати рівнодійну.


62. Трактор розвинув силу тяги 40 КН і долає силу тертя 25000Н. Причім чинить опір рухові силою 5КН. Визначити рівнодійну цих сил.

73. Вага мідної кулі 8,5 Н, а її об’єм – 120 см3 . Чи має ця куля порожнину?

IV.      Підсумки уроку
   V.      Домашнє завдання


Буду радий бачити Ваші побажання та запитання в коментарях.

Немає коментарів:

Дописати коментар