Календарне планування з фізики 7 клас за новою програмою на 2016 - 2017 навчальний рік (Бар'яхтар, Божинова)
№
|
Тема уроку
|
Дата проведення
|
Примітка
| ||
Вступ
| |||||
Фізика як навчальний предмет у школі. Фізичний кабінет та його обладнання. Правила безпеки у фізичному кабінеті. Речовина і поле. Фізичні тіла й фізичні явища.
| |||||
Розділ 1. Фізика як природнича наука. Пізнання природи
| |||||
Етапи пізнавальної діяльності у фізичних дослідженнях. Зв’язок фізики з іншими науками
| |||||
Основні положення атомно-молекулярного вчення про будову речовини. Молекули. Атоми.
| |||||
Властивості тіл. Фізичні величини. Вимірювання. Засоби вимірювання. Точність вимірювання. Міжнародна система одиниць фізичних величин
| |||||
Розв’язування задач. Внесок українських учених у розвиток і становлення фізики
| |||||
Лабораторна робота № 1.
Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу
| |||||
Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів
| |||||
Лабораторна робота № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами
| |||||
Навчальний проект № 1
| |||||
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
| |||||
Контрольна робота № 1 з теми «Фізика як природнича наука. Пізнання природи»
| |||||
Розділ 2. Механічний рух
| |||||
Аналіз контрольної роботи № 1. Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку. Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення
| |||||
Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху
| |||||
Розв’язування задач
| |||||
Графіки рівномірного прямолінійного руху
| |||||
Розв’язування задач. Самостійна робота
| |||||
Нерівномірний прямолінійний рух. Середня швидкість нерівномірного руху
| |||||
Розв’язування задач
| |||||
Розв’язування задач. Самостійна робота
| |||||
Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період обертання
| |||||
Розв’язування задач
| |||||
Лабораторна робота № 4. Визначення періоду обертання тіла
| |||||
Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період коливань. Маятники
| |||||
Розв’язування задач
| |||||
Лабораторна робота № 5. Дослідження коливань нитяного маятника
| |||||
Навчальний проект № 2
| |||||
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
| |||||
Контрольна робота № 2 з теми «Механічний рух»
| |||||
Розділ 3. Взаємодія тіл. Сила
| |||||
Аналіз контрольної роботи № 2. Явище інерції. Інертність тіла. Маса тіла
| |||||
Густина речовини
| |||||
Розв’язування задач
| |||||
Лабораторна робота № 6. Вимірювання маси тіл методом зважування
| |||||
Лабораторна робота № 7. Визначення густини речовини (твердих тіл і рідин)
| |||||
Взаємодія тіл. Сила. Графічне зображення сил. Додавання сил. Рівнодійна
| |||||
Види деформації. Сила пружності. Закон Гука. Пружинні динамометри
| |||||
Лабораторна робота № 8. Дослідження пружних властивостей тіл
| |||||
Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість
| |||||
Розв’язування задач
| |||||
Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в природі й техніці
| |||||
Лабораторна робота № 9. Визначення коефіцієнта тертя ковзання
| |||||
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
| |||||
Контрольна робота № 3 з теми «Взаємодія тіл. Сила»
| |||||
Аналіз контрольної роботи № 3. Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску
| |||||
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля
| |||||
Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри
| |||||
Сполучені посудини. Манометри
| |||||
Розв’язування задач. Самостійна робота
| |||||
Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда
| |||||
Розв’язування задач
| |||||
Лабораторна робота № 10. З’ясування умов плавання тіла
| |||||
Навчальний проект № 3
| |||||
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
| |||||
Контрольна робота № 4 з теми «Взаємодія тіл»
| |||||
Розділ 4. Механічна робота та енергія
| |||||
Аналіз контрольної роботи. Механічна робота. Потужність
| |||||
Розв’язування задач
| |||||
Механічна енергія та її види
| |||||
Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне
застосування
| |||||
Розв’язування задач. Самостійна робота
| |||||
Момент сили. Умови рівноваги важеля
| |||||
Лабораторна робота № 11. Вивчення умови рівноваги важеля
| |||||
Рухомий і нерухомий блоки
| |||||
Прості механізми. Коефіцієнт корисної дії механізмів
| |||||
Розв’язування задач
| |||||
Лабораторна робота № 12. Визначення ККД простого механізму
| |||||
Навчальний проект № 4
| |||||
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
| |||||
Контрольна робота № 5 з теми «Механічна робота та енергія»
| |||||
Аналіз контрольної роботи. Повторення розділу 1. Фізика як природнича наука.
Пізнання природи. Повторення розділу 2. Механічний рух
| |||||
Повторення розділу 3. Взаємодія тіл. Сила.
Повторення розділу 4. Механічна робота та енергія
| |||||
Екскурсія
| |||||
Орієнтовні теми навчальних проектів
№1: Видатні вчені-фізики
Фізика в побуті, техніці, виробництві.
Спостереження фізичних явищ довкілля.
Дифузія в побуті.
№2: Визначення середньої швидкості нерівномірного руху.
Порівняння швидкостей рухів тварин, техніки.
Обертальний рух в природі – основа відліку часу.
Коливальні процеси в техніці та живій природі.
1 група
№3: Розвиток судно- та повітроплавання (Українець і Жук Н.) (Мельник В.)
Дослід Торрічеллі.
Спостереження за зміною атмосферного тиску. (Карплюк Т.)
Насоси. (Кліщук В.)
№4: Становлення і розвиток знань про фізичні основи машин і механізмів. (Данилюк А.)
Прості механізми у побутових пристроях. (Косюченко Г. Дмитрук Д.)
Біомеханіка людини. (Фіщук О.)
Використання енергії природних джерел. (Барановська А.)
2 група
№3: Розвиток судно- та повітроплавання (Маргарита Бондарчук)
Дослід Торрічеллі.
Спостереження за зміною атмосферного тиску. (Лена Дмитрук)
Насоси. (Саша Реготун Вова)
№4: Становлення і розвиток знань про фізичні основи машин і механізмів. (Аліна)
Прості механізми у побутових пристроях. ()
Біомеханіка людини. ()
Використання енергії природних джерел. (Пянова)
Буду радий бачити Ваші побажання та запитання в коментарях.
Немає коментарів:
Дописати коментар