Урок № 31 Розв’язання задач з теми Густина речовини


Тема уроку: Розв’язання задач з теми Густина речовини

Мета уроку: навчити знаходити густину твердого тіла, формувати інтерес до фізичного експерименту, розвивати експериментальні вміння та прагнення проводити експеримент, сприяти активізаціі творчого мислення учнів, пробуджувати в них пізнавальний інтерес, стимулювати розвиток ініціативи, кмітливості, виховувати практичні навички у користуванні приладами
Базові фізичні поняття: речовина, густина,  маса, об’єм
Демонстрації:
Обладнання: комплекти тіл однакового об’єму з різних речовин, тіла з однакової речовини різного об’єму,  терези, важки, мензурки, таблиці густин речовин, презентація, інтерактивна дошка
Тип уроку: урок засвоєння нових знань та формування практичних умінь
Міжпредметні звязки: математика, природознавство, хімія


„Закрийте двері перед помилками
і істина теж не зможе зайти”.
 (Рабіндранат Тагор).


Хід уроку :
      I.      Організаційний момент
   II.      Актуалізація опорних знань

 -Що таке густина речовини ?
     -Яке фізичне значення густини ?
     -Як виміряти обєм тіла неправильної форми ?
     -Як визначити  обєм тіла, виготовленого з відомої речовини ?
     -Які одиниці обєму ?
     -Як розрахувати масу тіла, виготовленого з відомої речовини ?
     -Чи всі тіла однакової маси мають однаковий обєм ?
     -Чи всі тіла однакового обєму мають однакову масу ?

III.      Мотивація навчальної діяльності
IV.     
Розв’язання задач



   V.      Узагальнення знань
VI.      Домашнє завдання
1) Яка маса дубової палки площею поперечного перерізу 0,04 м² і завдовжки 5 м?
2) Експериментальна задача: Візьміть шматок мила у формі прямокутного паралелепіпеда, визначіть його масу і  густину мила.



Буду радий бачити Ваші побажання та запитання в коментарях.

Немає коментарів:

Дописати коментар